Eerste dagje in mallorca - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Whitney Loijenga - WaarBenJij.nu Eerste dagje in mallorca - Reisverslag uit s'Arenal, Spanje van Whitney Loijenga - WaarBenJij.nu

Eerste dagje in mallorca

Blijf op de hoogte en volg Whitney

07 Juli 2014 | Spanje, s'Arenal

Hey friends &family.

Zoals beloofd zou ik laten weten hoe het hier gaat. Nu na 1week heb ik eindelijk een beetje rust en tijd om dit op mijn bed te kunnen type.

De vliegreis,
Zelf heb ik vliegangst maar ik moet zegge dat ik totaal geen stress had om te vliegen. Ik was zo blij om naar mallorca te gaan dat de vliegreis mij niet echt intresseerde. Ook had ik gelukkig een hele rij stoele voor mezelf. Wel super raar om in je eentje te vliegen je kan met niemand praten maar daar had ik gelukkig mijn tablet voor.
Bij aankomst dacht ik ff snel snel koffer ophalen en renne na de taxi.
Dan moet ik vaaast wel in een half uur bij mijn meeting plek zijn.
Ik stap de taxi in en ik zeg ' El arenal Cafe del mar'
Hij wist totaal niet wat het was.. uiteindelijk moest ik nog de weg wijze.
-.-' heb ik even geluk dat ik al op vakantie was geweest anders DRAMA.

Toen ik bij del mar aankwam zaten mense te eten... kom ik met mijn koffertjes.
Wil ik na de bar lope hoor ik mense mij roepe jahoor had me jas weer late valle ergend :|

Heb even een collaatje gedronke en toen kwam mijn teamleider mij opvange. Vanaf toen ging alles zoooo snel en druk.

Ik kwam in het appartement goooide mijn koffer neer en trekte snel een werktruitje aan en kon gelijk starte.

Ondertusse met ERROR in het hoofd besefde ik niet zo goed dat k er al was en dat ik meteen aant werk moest.

We liepe even langs alle groepe en bij jerney hebben ze me neergezet.
Ik stond er een beetje awkward bij en snapte er geen reet van.
Uiteindelijk begon ik her verhaal te snap pe over de bootparty die wij verkopen.

Laatste uurtje dacht ik oke nu ga k dan even zelf proberen.. ^^ en ik verkocht die avond de aller eerste 4 tickets vn het hele team.

Gelukkig meteen een goed indruk achtergelaten.

om 11uur waren we klaar en hebbe we ons snel omgekleed om opstap te gaan.

We zijn begonne bij beachhouse en zijn geeindigd bij veronica.
Veronica is tot 6uur open dus hier komt na 4 uur bijna altijd alle personeel.

half 7 lag ik in mijn bed... 9uur ging de wekker en wat had ik koppijn zeg -.-

wordt vervolgd....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Whitney

Actief sinds 16 Maart 2010
Verslag gelezen: 865
Totaal aantal bezoekers 2285

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Werken in Mallorca

Landen bezocht: